Besvarat

Pausa mitt abonnemang

Hej vill pausa mitt abonnemang 3 månader på grund av resa till utomlands

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Anonymous 8 oktober 2018, 11:49

Hallon föreslår att du ska gå in på Mina sidor och ändra ditt abonnemang till kontantkort. Så här skriver de:

När du valt nummer, eller om du endast har ett nummer så finner du knappen "ÄNDRA" strax under rubriken "MITT PAKET". När du klickar på "ÄNDRA" så kommer en lista med olika abonnemangsformer/kontantkort upp. Klicka i önskat kontantkort & klicka sedan på "BEKRÄFTA".

Själva bytet görs direkt och första gången laddar vi på ditt kontantkort med antingen 99 kr eller 249 kr (du väljer själv Kontantkort LITEN eker Kontantkort STOR när du gör bytet).

Efter att den första påfyllningen tagit slut kan du ha numret vilande i upp till 12 månader utan att behöva fylla på igen.
Visa original

9 svar

Hallon föreslår att du ska gå in på Mina sidor och ändra ditt abonnemang till kontantkort. Så här skriver de:

När du valt nummer, eller om du endast har ett nummer så finner du knappen "ÄNDRA" strax under rubriken "MITT PAKET". När du klickar på "ÄNDRA" så kommer en lista med olika abonnemangsformer/kontantkort upp. Klicka i önskat kontantkort & klicka sedan på "BEKRÄFTA".

Själva bytet görs direkt och första gången laddar vi på ditt kontantkort med antingen 99 kr eller 249 kr (du väljer själv Kontantkort LITEN eker Kontantkort STOR när du gör bytet).
Efter att den första påfyllningen tagit slut kan du ha numret vilande i upp till 12 månader utan att behöva fylla på igen.
Jättebra svar, MEN! Hur i fridens namn ska man nå kundtjänst för att kunna få den hjälpen att ta bort spärren??? Inte fått ngn hjälp via mail och stå i kö till chatten om och om igen för att man blir utkastad..... Inte professionellt överhuvudtaget.
Hej det går inte att enstaka mitt abonnemang eftersom den är spärrat simkort är spärrat
Vad är det för spärr du pratar om? Varför har du den spärren?

Det ser ut i din trådstart som om du undrar om att pausa ett abonnemang, inte ta bort nån spärr.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @messilias!

Om ditt abonnemang är spärrat på grund av en obetald faktura behöver du betala in denna innan du har möjlighet att göra några ändringar på ditt abonnemang via Mina sidor. 🙂
JAG HAR INGEN OBETALD FAKTURA ALLT ÄR BETALDA
Men vad är det du vill göra? Paus eller spärr? Det är två helt olika saker.
kan jag pausa mitt kontantkort och hur lange tid?
Användarnivå 6
Emblem +8
JAG HAR INGEN OBETALD FAKTURA ALLT ÄR BETALDA

Kontakta oss per mejl eller chatt så får vi kika på det. 🙂

Svara

Static Template