Besvarat

Problem med mitt hallon mobilabonnemang.

  • 22 maj 2021
  • 1 svar
  • 81 visningar

Mitt mobilabonnemang fungerar JÄTTEDÅLIGT ibland. Speciellt när jag åker buss. Jag kan inte köpa biljett, inte ens öppna hallon webbsidan. Vissa webbsidor funkar andra fungerar inte alls. Det är jättedåligt av er hallon. Jag har upplevt det i två dagar. Om det fortsätter så kommer ni tvinga mig att lämna er efter mer än 3 år tillsammans. Det gäller Göteborg området. Jag har startat om mobilen, lagt den på flygplansläge och även checkat om jag har surf och det hade jag. Vad är problemet? När kommer ni lösa det? Vad behöver jag göra från min sida? 

Mvh  

icon

Bästa svar av AntonS 25 maj 2021, 11:50

Mitt mobilabonnemang fungerar JÄTTEDÅLIGT ibland. Speciellt när jag åker buss. Jag kan inte köpa biljett, inte ens öppna hallon webbsidan. Vissa webbsidor funkar andra fungerar inte alls. Det är jättedåligt av er hallon. Jag har upplevt det i två dagar. Om det fortsätter så kommer ni tvinga mig att lämna er efter mer än 3 år tillsammans. Det gäller Göteborg området. Jag har startat om mobilen, lagt den på flygplansläge och även checkat om jag har surf och det hade jag. Vad är problemet? När kommer ni lösa det? Vad behöver jag göra från min sida? 

Mvh  

Om du testar med minst ett annat SIM-kort, från en annan operatör, i din mobil, så kan du dra slutsats om det är mobilen eller nätet som trasslar för dig.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2

Mitt mobilabonnemang fungerar JÄTTEDÅLIGT ibland. Speciellt när jag åker buss. Jag kan inte köpa biljett, inte ens öppna hallon webbsidan. Vissa webbsidor funkar andra fungerar inte alls. Det är jättedåligt av er hallon. Jag har upplevt det i två dagar. Om det fortsätter så kommer ni tvinga mig att lämna er efter mer än 3 år tillsammans. Det gäller Göteborg området. Jag har startat om mobilen, lagt den på flygplansläge och även checkat om jag har surf och det hade jag. Vad är problemet? När kommer ni lösa det? Vad behöver jag göra från min sida? 

Mvh  

Om du testar med minst ett annat SIM-kort, från en annan operatör, i din mobil, så kan du dra slutsats om det är mobilen eller nätet som trasslar för dig.

Svara


Static Template