Fråga

Raderad surf

• 17 november 2020
  • 3 kommentarer
  • 99 visningar

All vår surf är raderad och det går inte att få kontakt med Hallon… Vad gör man?

3 svar

Hejsan @Magnus K!

Hur menar du att den raderades? Har det surfats mer än normalt under november? Har du nyligen bytt ned ditt abonnemang till en mindre prisplan (sparad surf försvinner nämligen om man byter ned)?

Halloj. Jag menar just vad jag säger…, kontot är “nollställt” vid månadsskiftet. Kollade i slutet av Oktober och då hade vi 146 G totalt. Sedan har vi inte varit där (det är en sommarstuga). När vi kom upp första helgen i November var kontot nollställt, detta TROTS att vi betalt 249:- för en ny period med 100 G, totalt borde vi alltså ha 246 G.

Väl på plats var kontot tyvärr 0 G…. Vi var då tvingade att ladda på 10 G extra för 199:-, något vi borde få tillbaka…

Detta är en sommarstuga, vi är bara där på helgerna och alla grannar har åkt hem… Finns INGEN som har surfat upp dessa GB.

Ikväll skall vi åter upp och kommer då att få ladda på ytterligare G manuellt. 

Jag har aldrig varit med om ett företag med så dålig back upp och kundsupport under mina 58 år…… Man är helt “maktlös” och är helt beroende av era hålltider som man dessutom har noll koll på. Hade jag kunnat byta nu hade jag gjort det. Men, Hallon har tagit en massa surf vi betalt för och som jag vill få tillbaka… Kan inte någon ringa mig så att man får prata!!!!

Och… Jag har inte gjort något med mitt abonnemang… Det är och har varit 100 G.

Svara