Besvarat

Registrera bredband kontant på befintligt konto

Hej jag har mobilabonnemang hos hallon redan och har därför ett konto på mina sidor. Nu har jag köpt Alcatel modem med hallon kontant bredband och vill aktivera det. Kan jag koppla det med den konto jag redan har eller måste jag skapa nytt login?
MVH Elsia
icon

Bästa svar av Martin 18 juli 2019, 15:04

Hejsan @Elsia!

Det ska inte vara något problem! :-)

Du registrerar ditt kontantkort här, och glöm inte att ange samma mejladress bara. Skulle du stöta på något som du fastnar vid är det bara att hojta till!
Visa original

3 svar

Hejsan @Elsia!

Det ska inte vara något problem! :-)

Du registrerar ditt kontantkort här, och glöm inte att ange samma mejladress bara. Skulle du stöta på något som du fastnar vid är det bara att hojta till!
Användarnivå 1
Emblem

Hmm… funkar ju inte. Gjorde som det stod i svaret. Klickade på länken. Skrev in mobilnumret och samma mail som är kopplat till mitt vanliga konto, och får till svar att “Denna mail är redan använt, kontakta kundtjänst” typ.

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Dragontrumpetare

I särskilda fall kan man som befintlig kund behöva registrera kontantkortet med en annan mejladress. Sedan kan man kontakta vår kundservice för att koppla samman sitt befintliga abonnemang/kontantkort med det nya till en och samma mejladress. Men detta är endast möjligt om det nyregistrerade kontantkortet registreras under samma personnummer som det befintliga abonnemanget/kontantkortet.

Svara

Static Template