Besvarat

säga upp abonnemang

• 30 september 2018
  • 3 kommentarer
  • 1096 visningar

hallon funkar inte på orten där jag bor tyvärr. Har försökt med simmkortet på tre andra telefoner men det har inte funkat. Troligen täckningsproblem. Jag har ni 2 abonnemang och jag vill säga upp båda, dock vill jag ha kvar simmkortet med ett av numren eftersom jag vill gå tillbaka till tidigare operatör och återinsätta mitt vanliga nummer där. Vid övergången till Hallon, begärde jag överflyttning av mit mobilnummer och nu vill jag kunna flytta det tillbaka igen. Så vad göra.
icon

Bästa svar av Linnea 2 oktober 2018, 21:22

Hej @kurtol,

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! :)

Om du vill säga upp ditt abonnemang kan du ser hur du går till väga i denna artikel.

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @kurtol,

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! :)

Om du vill säga upp ditt abonnemang kan du ser hur du går till väga i denna artikel.

Ha en fin dag!
Hej, jag blev bestulen på min mobil igår i Madrid. Vill därför säga upp mitt abonnemang tills jag köper en ny. Mitt bankkort stals också har spärrat det så nu kan ni ju inte dra pengar. Ska be om ett nytt och meddelar er då förstås. Det kommer att dröja vi kommer inte hem till Sverige förrän 16 dec. Men jag ska be banken skicka ner det till Spanien.

Tack på förhand

Lizette

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej, jag blev bestulen på min mobil igår i Madrid. Vill därför säga upp mitt abonnemang tills jag köper en ny. Mitt bankkort stals också har spärrat det så nu kan ni ju inte dra pengar. Ska be om ett nytt och meddelar er då förstås. Det kommer att dröja vi kommer inte hem till Sverige förrän 16 dec. Men jag ska be banken skicka ner det till Spanien.

Tack på förhand

Lizette[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Knasen!

Usch vad tråkig att höra, hoppas att du hittar en lösning med en ny telefon! 😔

Om du vill säga upp ditt abonnemang kan du göra detta via Mina sidor, och du kan där även ändra din betalningsinformation om du skulle vilja ha kvar abonnemanget ändå.

Ha en fin dag, och jag håller tummarna för att det löser sig för er!

Svara

Static Template