SIM KORT


Hej! Jag beställde ett nytt sim kort från hallon med samma abonemang och fick den ungefär 4-5 dagar sen. Den funkar inte alls och har testat på andra telefoner. Grejen är såhär att ja självklart inte kan gå utan ett nummer så jag fixade et nytt hallon nummer från en mobil butik och jag gjorde ett misstag och tog abonemang på 8 gb när jag redan har ett abonemang som bara behöver flyttas till mitt nummer.
Nor Al-Najjar
000505
nytt nummer 07XXXXX

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Nor!

Varmt välkommen till forumet.

Jag förstår absolut att du vill ha ett fungerande SIM-kort, är det så att det inte fungerar i någon telefon alls?

Vilket felmeddelande får du när du sätter i vårt SIM-kort? Får du slå in PIN-koden?

Allt gott!
Hejhej! Nej jag får upp "Ej registrerad nätverk" även fast ja försökt med hallon nätoperatör och testat med 2 andra mobiler och nu fick ja hem ett till sim med samma nummer som också vägrar. Jag hur man gör annars men det här är fan jätte jobbigt.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen Nor!

Är det så att du har aktiverat det nya SIM-kortet som du har fått hem från oss?

Du gör detta via Mina sidor.

Svara


Static Template