Besvarat

Sim-kort

  • 6 september 2018
  • 1 svar
  • 178 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej, jag beställde sim-kort med abonnemang hos er men inte fått det än. Trots detta har ni dragit av månads avgift i början av september. När får jag det och varför betalar jag i förväg om jag inte kan använda det?
icon

Bästa svar av Linnea 7 september 2018, 16:47

Hejsan @Adam!



Välkommen till forumet, kul att du har hittat hit!



Om du inte har fått ditt simkort beklagar jag såklart detta. Kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så hjälper de dig att lösa detta. 😊



Ha en riktigt trevlig helg!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Adam!

Välkommen till forumet, kul att du har hittat hit!

Om du inte har fått ditt simkort beklagar jag såklart detta. Kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så hjälper de dig att lösa detta. 😊

Ha en riktigt trevlig helg!

Svara


Static Template