Besvarat

SIM-kort i samband med abonnemangsbeställning

  • 27 September 2018
  • 1 svar
  • 541 visningar

Hej,
jag beställde abonnemang hos Hallon för fyra dagar sedan, och har nu fått mejl om att jag fått ett tillfälligt nummer tills att mitt nummer från min gamla operatör är överflyttat. Jag kan logga in och se mitt tillfälliga nummer, men jag har fortfarande inte fått något SIM-kort. SIM-kort ingår väl när man är ny kund? I så fall när kan jag förvänta mig att jag får det?

Tack på förhand

Mvh
O
icon

Bästa svar av Tor 1 October 2018, 09:59

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @94hepa48.

Varmt välkommen till forumet! :)

Det ser ut som att du mottagit SIM-kortet och att allt är i sin ordning nu? :)

Ha en fortsatt fin dag!

Svara


Static Template