Besvarat

SIM-korts beställning


Hej,

Jag tror jag har beställt en nytt simkort men jag kan inte se nånting på mina sidor.

Finns det en möjlighet att se om kortet är på väg?

Tack

 

 

 

 

icon

Bästa svar av Gmroz 15 juli 2021, 11:28

Nevermind. Fick den nu :)

Visa original

3 svar

Nevermind. Fick den nu :)

Behöver  beställa ett nytt sim kort med samma nummer    Mobilen har tappat vattnet.    

 Behöver så snabbt möjligt    Har legitimerad med Swedbank ID  .   Tackar   MVH  Svetlana   

Användarnivå 4
Emblem +2

Behöver  beställa ett nytt sim kort med samma   Tel nr 0733-347744      Mobilen har tappat vattnet.

Adress:   Svetlana Nimaeva  Glidgränd 13     129 48    Hägersten

Person nr  1966 12 24  - 7426           

 Behöver så snabbt möjligt    Har legitimerad med Swedbank ID  .   Tackar   MVH  Svetlana   

Вы должны обратиться в службу поддержки клиентов за помощью.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template