simkort

Hej!

Mitt simkortet funkade inte alls när jag fått den nya sim som jag har beställt och betalt 99 kronor pluss 49 månadsavgifter .Jag har aktiverat den på hallons hemsida,men ännu funkade inte.
Sammanfattning:Jag har varit medlem i Hallon i tre månader och har använt hallon mindre än 15 dagar på grund av den gamla simkort och den nya som har inte funkat.
Vad ska jag göra så att simkortet funkar?

Hoppas att få svar så snart som möjligt.
Mvh

Ibrahim

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Ilham!

Varmt välkommen till vårt forum.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Självklart ska du ha ett fungerande abonnemang, har du haft möjlighet att kika på den här guiden?
Den visar de vanligaste felen samt hur du avhjälper dem.

Om det fortfarande inte fungerar ber jag dig kontakta vår kundservice så ska dem självklart hjälpa dig vidare.

Allt gott!
Hej @Ilham!

Varmt välkommen till vårt forum.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Självklart ska du ha ett fungerande abonnemang, har du haft möjlighet att kika på den här guiden?
Den visar de vanligaste felen samt hur du avhjälper dem.

Om det fortfarande inte fungerar ber jag dig kontakta vår kundservice så ska dem självklart hjälpa dig vidare.

Allt gott!

Har provat men simkortet funkar inte så jag vill ha annat simkort som funkar snälla.
Jag har aktiverat simkortet och provat på annan mobiltelfon,och ännu funkar inte.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Då får jag be dig att kontakta vår kundservice, så får dem felsöka problemet vidare.

Allt gott!

Svara

Static Template