Besvarat

Simkort


Beställde simkort för två veckor sen och den har inte kommit än, hur löser jag detta?
icon

Bästa svar av Linnea 26 september 2018, 13:39

Hejsan @Jonathanbadesire!



Välkommen till forumet. Superkul att du har hittat hit! :)



Om du kontaktar vår kundservice kan vi hjälpa dig att se över så du har rätt adress skriven hos oss, och även skicka ut ett nytt simkort.



Ha det bäst!
Visa original

3 svar

Liksom killen föregående i flödet så har jag också beställt mitt simkort för cirkus två veckor sen. varför jag inte fått veta vad det är som gäller? skall vi beställa nya eller ska vi vänta?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Jonathanbadesire!

Välkommen till forumet. Superkul att du har hittat hit! :)

Om du kontaktar vår kundservice kan vi hjälpa dig att se över så du har rätt adress skriven hos oss, och även skicka ut ett nytt simkort.

Ha det bäst!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Tron33,

Jag flyttade in din fråga här då det gällde samma sak. 🙂

Svara


Static Template