Besvarat

Slå samman konton

• 2 september 2020
  • 3 kommentarer
  • 110 visningar

Tjenare,

Jag skulle vilja få alla abonnemang på samma mejladress, går det att ändra?

Mvh,
Lasse

icon

Bästa svar av Martin 3 september 2020, 09:44

Hejsan @LarHam!

Absolut, hör av dig till kundservice så kan dom hjälpa dig med det. :slight_smile:  Du kan klicka här för att kontakta kundservice, rekommenderar mejl i detta fall. 

Visa original

3 svar

har jag för mig att jag försökte göra samma men det har inte gått bra för mig.. det har gått ett år sen. varje gång jag loggar in via bank id det visas två konto och jag måste välja vilken jag vill logga in till.. enligt kundtjänst så finns inte men andra konto men tydligen det gör det.

** edit** lånar tråd.**

har jag för mig att jag försökte göra samma men det har inte gått bra för mig.. det har gått ett år sen. varje gång jag loggar in via bank id det visas två konto och jag måste välja vilken jag vill logga in till.. enligt kundtjänst så finns inte men andra konto men tydligen det gör det.

Hejsan @Ultimatescar!

Ojdå! Återkom gärna till mig i ett PM med mejladresserna och vilken som är aktuell så ska jag se om jag kan lösa det direkt härifrån. :relaxed:

Hejsan @LarHam!

Absolut, hör av dig till kundservice så kan dom hjälpa dig med det. :slight_smile:  Du kan klicka här för att kontakta kundservice, rekommenderar mejl i detta fall. 

Svara

Static Template