Besvarat

Spärrintyg

• Nykomling
  • 2 kommentarer
Jag hat Etta abonmang med hallon ochjag har tappat bort den och jag behöver ett spärre intyg från era att skickas hem till mig
icon

Bästa svar av Oskar 3 december 2018, 11:35

Hej @Hany!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Vi ska självklart ordna med ett spärrintyg till dig. Vänligen kontakta kundservice@hallon.se via mejl, så kommer vi att ordna detta till dig.

Om du behöver ett nytt SIM-kort så kan du beställa deta via Mina sidor så får du ett hemskickat till dig inom 1-3 dagar så att du kan använda ditt abonnemang under tiden.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Hany!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Vi ska självklart ordna med ett spärrintyg till dig. Vänligen kontakta kundservice@hallon.se via mejl, så kommer vi att ordna detta till dig.

Om du behöver ett nytt SIM-kort så kan du beställa deta via Mina sidor så får du ett hemskickat till dig inom 1-3 dagar så att du kan använda ditt abonnemang under tiden.

Allt gott!
Hej det går inte sa vilken dåligt service har ni jag skicka meddelande för 2 veckor sedan och fortfarande jag får ingen svar jag vill gärna ett spärre intyg hem skickat mitt abonmang är kontakta gärna mig med
Jag vill gärna prata med något det går inte med mig att Chata med er kontakta gärna mig med telefon

Svara

Static Template