Besvarat

Sparad surf enligt Mina sidor

• 20 juli 2020
  • 1 svar
  • 345 visningar

• Nykomling
  • 0 kommentarer

Sms från Hallon informerar mig om att min surf snart är slut, men när jag tittar på mina sidor har jag betydligt mer surf kvar (vilket bör stämma). Varför överensstämmer inte uppgifterna? Jag kan omöjligen ha använt all surf än och vill inte stå utan. 

icon

Bästa svar av Amandaa 21 juli 2020, 11:07

Hej @CAJ !

Varmt välkommen till forumet :grinning:

Jag förstår absolut att den här typen av SMS kan vara förvirrande och jag ska givetvis hjälpa dig att reda ut situationen.

Anledningen till att du har fått det här SMSet är för att din ordinarie surf är slut.

Med ordinarie surf menar vi alltså den mängden GB som ingår i ditt abonnemang per månad och som läggs till vid månadsskiftet. Om du har vårt minsta abonnemang har du alltså 4GB som ordinarie surf och om du har vårt största abonnemang har du 100GB. Det är alltså den här surfmängden som är slut och du kommer få nya GB vid månadsskiftet.

Om du har sparat oanvänd data utav de här ordinarie GB under tidigare månader, så kan du fortsätta surfa precis som vanligt.

Du kan se om du har sparad data tillgänglig, genom att logga in på Mina sidor.

Allt gott! :grinning:

Visa original

1 svar

Användarnivå 1

Hej @CAJ !

Varmt välkommen till forumet :grinning:

Jag förstår absolut att den här typen av SMS kan vara förvirrande och jag ska givetvis hjälpa dig att reda ut situationen.

Anledningen till att du har fått det här SMSet är för att din ordinarie surf är slut.

Med ordinarie surf menar vi alltså den mängden GB som ingår i ditt abonnemang per månad och som läggs till vid månadsskiftet. Om du har vårt minsta abonnemang har du alltså 4GB som ordinarie surf och om du har vårt största abonnemang har du 100GB. Det är alltså den här surfmängden som är slut och du kommer få nya GB vid månadsskiftet.

Om du har sparat oanvänd data utav de här ordinarie GB under tidigare månader, så kan du fortsätta surfa precis som vanligt.

Du kan se om du har sparad data tillgänglig, genom att logga in på Mina sidor.

Allt gott! :grinning:

Svara

Static Template