Besvarat

Surf funkar inte efter ny månad

  • 3 August 2021
  • 1 svar
  • 94 visningar

min surf tog slut förra månaden men nu vid ny månad och ny surf så hoppar den inte igång. jag har försökt med allting jag kan göra men det funkar tyvärr inte.

kan ni fixa detta så att den nya surfen hoppar igång. startat om telefonen massvismed gånger

 

icon

Bästa svar av Martin 16 August 2021, 10:55

Hejsan @Robban120!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Jag hoppas att detta har löst sig vid detta lag, men om det fortfarande är ett problem kan du testa att nollställa nätverksinställningarna i din mobil? Om du redan testat att göra det och det fungerar fortfarande inte rekommenderar jag starkt att kika med kundservice om det är något som behöver fixas med abonnemanget. 

Visa original

1 svar

Hejsan @Robban120!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Jag hoppas att detta har löst sig vid detta lag, men om det fortfarande är ett problem kan du testa att nollställa nätverksinställningarna i din mobil? Om du redan testat att göra det och det fungerar fortfarande inte rekommenderar jag starkt att kika med kundservice om det är något som behöver fixas med abonnemanget. 

Svara


Static Template