Besvarat

Surf slut

  • 10 augusti 2020
  • 1 svar
  • 161 visningar

hej, sonen säger att han inte fått ngn surf i augusti. Har abonnemanget ändrats på något sätt ? häls Petra 

icon

Bästa svar av Martin 12 augusti 2020, 11:29

Hejsan @PetraHansson7706!

Månadssurfen återställs automatisk vid månadsskifte för alla abonnemang, så det är nog något annat som satt stopp för surfandet om inte surfen används upp redan; men i sånt fall ska ni fått ett SMS om det.

Jag rekommenderar att kolla inne på Mina sidor när det kommer till sin surf, då man kan se hur mycket surf man har kvar där om man klickar på sitt abonnemang. Står det att man har surf där men man kan inte surfa är det något som spökar i mobilen eller SIM-kortet. Då kan man börja med att testa starta om mobilen för att se om det hjälper och funkar inte det testa SIM-kortet i en annan mobil för att utesluta vart felet ligger.

Visa original

1 svar

Hejsan @PetraHansson7706!

Månadssurfen återställs automatisk vid månadsskifte för alla abonnemang, så det är nog något annat som satt stopp för surfandet om inte surfen används upp redan; men i sånt fall ska ni fått ett SMS om det.

Jag rekommenderar att kolla inne på Mina sidor när det kommer till sin surf, då man kan se hur mycket surf man har kvar där om man klickar på sitt abonnemang. Står det att man har surf där men man kan inte surfa är det något som spökar i mobilen eller SIM-kortet. Då kan man börja med att testa starta om mobilen för att se om det hjälper och funkar inte det testa SIM-kortet i en annan mobil för att utesluta vart felet ligger.

Svara


Static Template