Besvarat

Surfhistorik

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hur hittar jag historiken över hur mycket surf jag använder varje månad? Tänkte byta abonnemang ifall jag har onödigt mycket surf.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Oskar 24 januari 2019, 17:01

Hej @Step!

Varmt välkommen till forumet!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag förstår absolut att man vill ha en tydlig översikt över sin surfhistorik, och i dagens läge har vi dessvärre inte någon sådan tydlig statistik.

Det du kan se är hur mycket surf du har kvar att surfa för under den innestående månaden och det ser du på Mina sidor.

Här kan man sedan göra bedömningen om man har väldigt mycket sparad surf, att man kanske har ett för stort abonnemang.

Vi tar självklart till oss utav din feedback rörande detta då det är en väldigt bra idé och förhoppningsvis kan vi implementera den inom en snar framtid.

Allt gott!
Visa original

2 svar

Hej!

Nu har det gått ett år sedan detta svar och det är fortfarande inte implementerat.

Hur går det?

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Step!

Varmt välkommen till forumet!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag förstår absolut att man vill ha en tydlig översikt över sin surfhistorik, och i dagens läge har vi dessvärre inte någon sådan tydlig statistik.

Det du kan se är hur mycket surf du har kvar att surfa för under den innestående månaden och det ser du på Mina sidor.
Här kan man sedan göra bedömningen om man har väldigt mycket sparad surf, att man kanske har ett för stort abonnemang.

Vi tar självklart till oss utav din feedback rörande detta då det är en väldigt bra idé och förhoppningsvis kan vi implementera den inom en snar framtid.

Allt gott!

Svara

Static Template