Besvarat

Systemfel - slut på surf


  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Liksom flera andra fungerar inte mobila bredbandet sedan månadsskiftet. Får bara upp "Slut på surf".

Detta behöver åtgärdas omgående.

icon

Bästa svar av Martin 16 August 2021, 16:01

Hejsan @Pela!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Surfen återställs automatiskt vid månadsskifte och ska hoppa igång direkt då. Skulle det inte göra det som du skrivit rekommenderar jag att kika med kundservice ifall det är något i abonnemanget som behöver åtgärdas. 

Visa original

2 svar

Hejsan @Pela!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Surfen återställs automatiskt vid månadsskifte och ska hoppa igång direkt då. Skulle det inte göra det som du skrivit rekommenderar jag att kika med kundservice ifall det är något i abonnemanget som behöver åtgärdas. 

Jag har varit utan mobilt bredband i 16 dagar och fortfarande ingen hjälp från kundtjänst. Bara massa förhalande mejl att dom behöver uppgifter trots man fyllt i det och skickar med skärmdumpar

Svara


Static Template