Besvarat

Teckna 2 abonnemang till barnen

Hej,

Vi håller just på att flytta över ett abg från Telenor till er.

Tänkte att våra barn 8 och 10 skulle få varsitt abg i julklapp. SKa jag teckna det på samma kundnr, eller skapa ett nytt? Ville inte beställa alla samtidigt eftersom vi inte ska börja använda de förrän julafton.

Mvh
Anna
icon

Bästa svar av Oskar 12 december 2018, 10:08

Hej @Maczapp!

Vamt välkommen till forumet och till oss på hallon! Det är verkligen superkul att ni har hittat hit.

Det går absolut att teckna abonnemangen på vilket personnummer som ni vill att det står på.

Om det är att det är nummer sedan tidigare som ni vill flytta över från en annan operatör, så är det smidigast att ni lägger beställningen hos oss på samma personnummer som är registrerat hos dem.

Men i övrigt är det bara tuta och köra.

Hoppas du får en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Maczapp!

Vamt välkommen till forumet och till oss på hallon! Det är verkligen superkul att ni har hittat hit.

Det går absolut att teckna abonnemangen på vilket personnummer som ni vill att det står på.
Om det är att det är nummer sedan tidigare som ni vill flytta över från en annan operatör, så är det smidigast att ni lägger beställningen hos oss på samma personnummer som är registrerat hos dem.
Men i övrigt är det bara tuta och köra.

Hoppas du får en fin dag!
Hej igen,

Jag har precis beställt ännu ett abonnemang (till sonen) och ska strax beställa till dottern.

Det ursprungliga abonnemanget som jag öppnade är min mans. Jag står på det eftersom jag gjorde det på Telenor. Var ju tvungen att stå på samma person vid porteringen, men han är användaren. Nu till min fråga. Min tanke var att min man skulle ha +55 abonnemanget (han är 62 år). Finns det nån möjlighet att fixa det nu när numret finns hos Hallon?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen,

Det går absolut att ordna med 55+ abonnemanget till din man.

Om du kontaktar vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer de absolut att ordna det till er :)

Hoppas du får en fin vecka!

Svara

Static Template