Besvarat

Teckna abonnemang åt minderårig

• 22 september 2018
  • 3 kommentarer
  • 2675 visningar

Hej,
Nån som vet om en person, typ min son, får teckna abonemang även om han är under 18 år? Jag menar "under 18 år" anges som ett skäl att få rabatterat abonemang på Hallon.
icon

Bästa svar av Linnea 24 september 2018, 09:42

Hejsan @MatteP,

Välkommen till forumet & tack för en bra fråga! :)

Det går inte att teckna abonnemang när du inte är myndig hos oss, däremot kan du som är myndig gå i god för att den som använder abonnemanget är under 18 år och därav faller in under kriterierna för abonnemanget.

Ha en superfin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @MatteP,

Välkommen till forumet & tack för en bra fråga! :)

Det går inte att teckna abonnemang när du inte är myndig hos oss, däremot kan du som är myndig gå i god för att den som använder abonnemanget är under 18 år och därav faller in under kriterierna för abonnemanget.

Ha en superfin dag!
Hej,
Jag flyttar alla familjens abbonemang till Hallon. Kan barnens abbonemang vara studentabbonemang trots att det är jag som förälder som står för det?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,
Jag flyttar alla familjens abbonemang till Hallon. Kan barnens abbonemang vara studentabbonemang trots att det är jag som förälder som står för det?

Hej @Bjornknu!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit och flyttar dina abonenmang till oss på hallon!

Jag hoppas verkligen ni kommer bli nöjda med oss.

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se svaret här ovanför :)

Allt gott!

Svara