Fråga

Tecknat nytt abonnemang som tidigare kund

  • 21 januari 2021
  • 1 svar
  • 72 visningar

Fick erbjudande av hallon, 73 kronor i månaden tror jag i 6 månader. 
jag hade kvar mitt gamla sin från hallon för har hade precis bytt till fello. 
De sa de jag skulle ha utkik på mina sidor så skulle det stå när det var klart men det gör det inte. Något jag måste göra ?

 

[Redigerat av moderator] - vi har ändrat titeln på tråden för att den bättre ska matcha innehållet


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Tinisvinis!

Hmm, vad märkligt. I detta fall behöver vi kika på dina kunduppgifter, och du behöver ta detta med vår kundservice. Jag har skickat ditt ärende till vår kundservice som kommer återkomma till dig så fort som möjligt. Besvara gärna det automatiska mejl du får inom kort med dina kunduppgifter - så kan du få snabbare hjälp av mina kollegor.

 

Ha det fint!

Svara


Static Template