Fråga

"tjänster"

Hej, förra månaden hade ni skickat ett faktura till mig som har en abonnomang som kostar 99 kr+135kr för “tjänster” och ni har gjort det samma sak i denna månaden? Vad är det för tjänst som kostar mer än abonnomangen?

3 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Kia

Jag skulle rekommendera att du tar en kik på din detaljspecifikation, där kan du se vad som har debiterats. Det kan vara flera saker som samtal till utlandet betaltjänster. Extra liv på Candy Crush kanske? :candy:

Vi kan dessvärre inte se mer än det som finns på själva detaljspecifikationen, så om du inte vet vilken tjänst som debiterats rekommenderar vi att du kontaktar företaget i fråga. Namnet för tjänsten eller företaget som genomfört debiteringen finns på detaljspecifikationen. 

Ni skriver”Endast 99kr, 4gb internet, fria sms och samtal”. Kostnaden bör vara 99kr i alla fall! Jag har inte ringt utomlands men om jag skulle göra det, då ni borde säga till det att ni får mer betalt för utomlandssamtal!!!! Ni ska bara få nya kunder, ni tjänar pengar med sådana pengar som ni har fått från “tjänster”!!

Ni skriver”Endast 99kr, 4gb internet, fria sms och samtal”. Kostnaden bör vara 99kr i alla fall! Jag har inte ringt utomlands men om jag skulle göra det, då ni borde säga till det att ni får mer betalt för utomlandssamtal!!!! Ni ska bara få nya kunder, ni tjänar pengar med sådana pengar som ni har fått från “tjänster”!!

Du kan alltid kontrollera om månadskostnaden för abonnemanget stämmer på din detaljspecifikation. Användande och månadskostnad är två olika saker. Beroende på hur du använder ditt abonnemang kan merkostnader tillkomma, exempelvis mobilköp eller utlandssamtal. Detta är inget unikt hos hallon.

Om du vill se en fullständig prislista för vad som ingår i våra abonnemang kan du hitta en här på vår hemsida. För utlandssamtal kan du kika här.

Svara