Besvarat

Tvillingkort

Har ni tvillingkort hos hallon?
icon

Bästa svar av Linnea 28 augusti 2018, 15:51

Hejsan @Verten!

Välkommen till vårt forum & tack för en toppenbra fråga!

Idag erbjuder vi på hallon inte tvillingkort till våra abonnemang, utan bredbandsabonnemang och mobilabonnemang separat.

Vill du ha två simkort behöver du alltså ha två abonnemang.

Ha en superfin kväll! 😊
Visa original

22 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Verten!

Välkommen till vårt forum & tack för en toppenbra fråga!

Idag erbjuder vi på hallon inte tvillingkort till våra abonnemang, utan bredbandsabonnemang och mobilabonnemang separat.

Vill du ha två simkort behöver du alltså ha två abonnemang.

Ha en superfin kväll! 😊
Hej alla,
Är det möjlighet att få extra datakort, kopplat till samma numer som man kan sätta i till exempel tablett? Och hur mycket kostar.
Det är som TELE2 har - Ett datakort ingår kostnadsfritt. Därefter kostar varje extra datakort 19 kr/mån.

Tack för svar.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej alla,
Är det möjlighet att få extra datakort, kopplat till samma numer som man kan sätta i till exempel tablett? Och hur mycket kostar.
Det är som TELE2 har - Ett datakort ingår kostnadsfritt. Därefter kostar varje extra datakort 19 kr/mån.

Tack för svar.

Hejsan! :)

Jag har lagt in din fråga i denna tråd, då den ställts på forumet tidigare.
Jag undrar om man kan beställa ett till simkort med samma nummer som jag har idag, tanken är att placera denna i en router så kan min doter surfa över routern då jag inte är hemma och kan dela internet med min mobil, är detta möjligt?
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag undrar om man kan beställa ett till simkort med samma nummer som jag har idag, tanken är att placera denna i en router så kan min doter surfa över routern då jag inte är hemma och kan dela internet med min mobil, är detta möjligt?

Hej @Hazi!

Välkommen till forumet. Jag har lagt in din fråga i denna tråd där du kan få svar. 🙂
Kan jag beställa ett nytt simkort och ha bägge aktiva? jag behöver ett för att sätta i bilen nämligen.
Användarnivå 6
Emblem +8
Kan jag beställa ett nytt simkort och ha bägge aktiva? jag behöver ett för att sätta i bilen nämligen.

Hej @Zoegas!

Du hittar svar på din fråga i denna tråd. 🙂
Hej jag undrar om man kan få ett extra sim kort som jag tänkte min son kunde använda?

Mvh Malwia.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Dollymaja!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Du ser svar på din fråga i denna tråd. 🙂
Nu er jag kund hos er och köpt en mobilabonnemang med 100 GB. Jag har en iPad också. Hur kan jag skaffa och beställa en sim-kort til min iPad?
Användarnivå 6
Emblem +8
Nu er jag kund hos er och köpt en mobilabonnemang med 100 GB. Jag har en iPad också. Hur kan jag skaffa och beställa en sim-kort til min iPad?

@Susi - först och främst är du varmt, varmt välkommen som kund hos hallon och in i hallonfamiljen! 😃 Gällande simkortet hittar du svar på din fråga i denna tråd på forumet. Ha det bäst!
Hej på er. Jag gav morsan ett mobilt bredband 20 gb/mån som jag betalar för. Ka jag skaffa ett extra tvillingkort till detta abonnemang? Vill ha ett simkort i min bil också och där går det inte så mycket surf då tänkte jag att jag kan snylta på de 20 gb jag ger bort.
Med vänlig hälsning, Mackan
Användarnivå 6
Emblem +8
@Boltonmackan - du ser svar på din fråga i denna tråd. 🙂
Kan man ha två kort på samma mobilnummer
Användarnivå 4
Emblem +5
Kan man ha två kort på samma mobilnummer

Hej @Toyra!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan hitta ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Hej, för några månader sen pratade jag med en säljare ang tvillingkort och han sa att det var på gång. Tänkte bara höra hur det går på den fronten?
Kan ha flera aktiva SIM kort till mitt mobila bredband?/Jonas
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, för några månader sen pratade jag med en säljare ang tvillingkort och han sa att det var på gång. Tänkte bara höra hur det går på den fronten?

Hej @Magnusace!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Kan ha flera aktiva SIM kort till mitt mobila bredband?/Jonas

Hej @JonasFGustafsson!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 1
Går det att ha ett och samma abonnemang till både en telefon och en padda samtidigt?
Användarnivå 6
Emblem +8
Går det att ha ett och samma abonnemang till både en telefon och en padda samtidigt?

@Nico

Hejsan! Jag har flyttat in din fråga här då den ställts tidigare här på forumet. 😊

Hej,

finns det tvillingskort på hallon?

Svara

Static Template