Besvarat

Vad betyder "per 30 dagar" i kontantkort?

  • 28 oktober 2020
  • 5 kommentarer
  • 143 visningar

Emblem

hej

Vad betyder det “per 30 dagar” under kontantkort 4gig?

På er kontaktsida har jag försökt:

Skicka ett meddelande

Vårt mål är att svara inom 3-4 vardagar.”
(DET GÅR INTE TRYCKER MAN PÅ KNAPPEN HÄNDER INGET)

 

Kontakta oss via FB Messenger

Vårt mål är att svara inom 3-4 vardagar.”
(INGEN MESSENGER ÖPPNAS ÄVEN JAG ÄR INLOGGAD PÅ FACEBOOK I MIN BROWSER)

Facebook Messenger

Chatta med oss vardagar 9-16

Chatten är stängd just nu.”
(CHATTEN ÄR STÄNGD AHAHAHAHAH)

 

 

 

 

icon

Bästa svar av Martin 29 oktober 2020, 12:55

Hejsan @Hfg4568!

Det är giltighetstiden för vad kontantkortet är laddat med, det vill säga 4GB, fria samtal & SMS i 30 dagar. Därefter behöver man ladda kontantkortet igen med ett nytt värde.

Visa original

5 svar

Hejsan @Hfg4568!

Det är giltighetstiden för vad kontantkortet är laddat med, det vill säga 4GB, fria samtal & SMS i 30 dagar. Därefter behöver man ladda kontantkortet igen med ett nytt värde.

Emblem

Hejsan @Hfg4568!

Det är giltighetstiden för vad kontantkortet är laddat med, det vill säga 4GB, fria samtal & SMS i 30 dagar. Därefter behöver man ladda kontantkortet igen med ett nytt värde.

Så du menar att om jag köper det 1 Januari och inte använder kortet på en månad så 1 Februari tar ni tillbaka de 4GB jag betalade för??

Så du menar att om jag köper det 1 Januari och inte använder kortet på en månad så 1 Februari tar ni tillbaka de 4GB jag betalade för??

Ja, eller brinner inne kanske är mer korrekt sätt att säga.

Emblem

Så du menar att om jag köper det 1 Januari och inte använder kortet på en månad så 1 Februari tar ni tillbaka de 4GB jag betalade för??

Ja, eller brinner inne kanske är mer korrekt sätt att säga.

ok det blev anledningen till att jag inte väljer Hallon

Användarnivå 5
Emblem +1

Så du menar att om jag köper det 1 Januari och inte använder kortet på en månad så 1 Februari tar ni tillbaka de 4GB jag betalade för??

Ja, eller brinner inne kanske är mer korrekt sätt att säga.

ok det blev anledningen till att jag inte väljer Hallon

Men så fungerar det med alla kontantkort, oavsett operatör.

Svara