Privat
Företag

Vad har hänt med min order?

Jag beställde en iphone 13 pro max i fredags förra veckan.. det stod att jag skulle få ett mail på orderbekräftelse men det har jag inte fått. Jag har försökt chatta med er och jag har försökt maila er men får inget svar.. det här är min sista vädjan att fråga vad det är som händer?? Jag har en faktura på 13.000kr men ingen mobil telefon? Men ni skickar hem ett simkort till mig? Varför får jag inte svar av er, vart är min telefon och vart är mitt ordernummer och orderbekräftelse??

Mvh casper 

12 svar

Riktigt illa. Jag har väldigt blandad erfarenhet gällande deras support. Nu fick jag inte igång mitt internet och skrev i fredags - fortfarande inte fått svar. Hann till och med beställa NYTT internet från dem, som kom idag - innan support ens svarat. Under tiden har jag lagt ut några hundra på att fylla på internet - bara för att kunna kolla mailet efter deras svar.

Sorry, ingen hjälp, men jag lider med dig, det är grymt frustrerande att ha att göra med deras support. Men som man säger; “Man får vad man betalar för...” 🤷

Hej 

jag undrar detsamma , VAR ÄR MIN ORDER ELLER I FO OM TELEFONEN SOM MAN BESTÄLLT ? 
Beställde oxen en iPhone 13 PRO max , skulle få leverans Mail. Nu får man inte tag i er , fakturan kom med en gång lika så abonnemanget ? Men vad tycker ni jag ska göra med abonnemanget när jag inte får min telefon , man får inte tag i er , vare sig  på Mail eller er sk chat …

detta känns riktigt olustigt för det rör sig om mkt pengar , och när man läser hur era kunder tycker och känner så blir man mörkrädd att man blivit blåst ?! 

Tacksam för svar !!! Och det Simon det närmsta 

Med vänlig hälsning, Gabriella 

Ska tillägga att beställningen gjordes den 16/9 och inte ett ord från er x tom dragit pengar för abonnemanget , men kan ju inte använda det för jag har ingen telefon .. bara en faktura på luft ?!?! 

Beställde också min den 16/9, först idag fick jag en bekräftelse där det stod "Tack för din beställning, vi kommer att packa din order inom kort". Helt sjukt att det ska ta sån tid..

Men ser det fortfarande inte som en orderbekräftelse då jag inte har fått nått ordernummer... har helt tappat tilltron till hallon och jag får tilliten tillbaka först när jag har min mobil i handen. 

Visst det är billigt här på hallon men har man tagit en mobil på 13.000kr så är man värd en bättre kundtjänst tycker jag!

Exakt samma Mail fick jag  dag oxå .. satt i kö en timme .. deras svar på dagen Mail som jag redan fått en gång ju var. Att ja ibland jobbar posten snabbare än vad systemet utdateras 

och han skulle kolla upp min order ocu åter komma 🙈🙈🙈 detta går till historien 

Ja verkligen.. skriv gärna här när du får den så vi vet att allt går rätt till för oss båda.. fel kan ju alltid inträffa sålänge det rättas till.. vi får se vem som hinner få sin telefon först😂👍

Ja än har jag inte hört ett skvatt .. man blir ju mkt orolig. Rör sig om mkt pengar 

Och på deras hemsida nu står det ej i lager på min mobil jag beställde .. gör en ännu mer orolig 

Jag fick spel på dom så jag sa till kundtjänsten i chatten att annullera min order och så har jag sagt upp abonnemanget, tycker det e skandal , hur dom fungerar här . Så nu väntar jag på bekräftelse på min annullering ….

Ja, händer det inte något inom kort så får jag ju höra av mig till konsumentverket..

Jag annullerade ordern.  Fick avslutat allt .. 

i veckan fick jag e ett e-post om mobilen e på väg 😂😂 

jag e så glad jag sa upp allt .. för allt strul Redan innan man fått igång sakerna e inte värt det ocj kundtjänst som e så katastrofalt , 

Nån mobiltelefon e inte på väg skule jag gissa då deras ena kommentar en gång var att ibland jobbar systemet snabbare än posten 😂😂😂

Men åh.. jag som själv hade tänkt köpa iphone 13 pro ifrån hallon..

Efter ha läst detta känns det nästan bättre att åka iväg och köpa från netonet :(

Har någon hört något mer?

Kommentera