Besvarat

Var är mitt nya simkort? beställde 16e maj...

Hej

Jag beställde nytt simkort den 16 maj. Har sedan försökt komma i kontakt med er. Det här visat sig omöjligt.

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP NÅNGÅNG!!! Nu har snart två veckor passerat och jag har inte tillgång till telefon.

SNÄLLA SVARA MIN FÖRFRÅGAN, MITT MAIL, MIN FORUMTRÅD ELLER I MINA CHATTFÖNSTER. 

Jag är så less på er nu.

icon

Bästa svar av Niclasbrink 27 maj 2021, 16:39

Äntligen, idag fick jag tag i någon i chatten som kunde berätta att de inte uppdaterat min adress och istället skickat simkortet till min gamla adress (inte min bokföringsadress som det står att ni skickar till när man beställer). Så förhoppningsvis får jag mitt simkort i slutet av nästa vecka sa dem, då ni har strul i simkortsproduktionen/leveransen. 

Jag hoppas det löser sig nu så jag kan använda mitt abonnemang jag betalat för. 

Tycker det är synd att kvalitén på servicen ska påverkas så signifikant för att få ett lite billigare abonnemang. Tyvärr så har ni tappat mig som framtida kund, jag kommer rida ut erbjudandet jag fått för att sedan byta till någon annan operatör som erbjuder bättre kundsupport. 

Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +2

Här lär du knappast få något svar från Hallon. De svarar mycket sporadiskt här, och vi andra kunder kan knappast hjälpa dig.

Byt operatör om du inte får det att fungera för dig.

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej! 

Vad märkligt att du inte fått ditt SIM-kort. Vi skickar kortet till din folkbokföringsadress. Står det rätt adress för dig på Mina sidor? I annat fall kan vi behöva uppdatera denna manuellt. 

Äntligen, idag fick jag tag i någon i chatten som kunde berätta att de inte uppdaterat min adress och istället skickat simkortet till min gamla adress (inte min bokföringsadress som det står att ni skickar till när man beställer). Så förhoppningsvis får jag mitt simkort i slutet av nästa vecka sa dem, då ni har strul i simkortsproduktionen/leveransen. 

Jag hoppas det löser sig nu så jag kan använda mitt abonnemang jag betalat för. 

Tycker det är synd att kvalitén på servicen ska påverkas så signifikant för att få ett lite billigare abonnemang. Tyvärr så har ni tappat mig som framtida kund, jag kommer rida ut erbjudandet jag fått för att sedan byta till någon annan operatör som erbjuder bättre kundsupport. 

Svara

Static Template