Besvarat

Varför kan jag inte fortsätta spara surf?

• 1 februari 2019
  • 1 svar
  • 1063 visningar

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej!
Nar jag bestämt mig att flytta mitt nummer till Hallon det för att det står SPARA OANVÄND SURF... men ni tog bort mina 4gb som var kvar och återställt de till nya 6gb bara???? Varför???

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Oskar 4 februari 2019, 07:30

Hej @Alfa!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon!

Det är superkul att du har hittat hit.

Precis som du är inne på så sparas din oanvända surf. Det finns däremot ett tak på 100GB som gör att man inte kan spara mer än just 100GB till nästkommande månader.

Du kan alltså som max med vårt 6GB abonnemang ha 106GB att surfa för under en och samma månad.

Du kan se din tillgängliga surf på Mina sidor och om det har blivit felaktigt, så ber jag dig att kontakta vår kundservice så kommer dem självklart att hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Alfa!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon!
Det är superkul att du har hittat hit.

Precis som du är inne på så sparas din oanvända surf. Det finns däremot ett tak på 100GB som gör att man inte kan spara mer än just 100GB till nästkommande månader.

Du kan alltså som max med vårt 6GB abonnemang ha 106GB att surfa för under en och samma månad.

Du kan se din tillgängliga surf på Mina sidor och om det har blivit felaktigt, så ber jag dig att kontakta vår kundservice så kommer dem självklart att hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!

Svara

Static Template