Besvarat

Varför kommer inte min iPhone12 Pro?

När kommer min mobiltelefon? Beställde 210704 och jag har fortfarande inte hört något från er. Ångrar redan att jag bytte leverantör..... Hur stoppar jag leveransen av telefonen??

icon

Bästa svar av Martin 16 juli 2021, 09:49

Hejsan @Cillisen!

Beklagar att du inte fått din mobil än. Jag har kikat med lagret och vi väntar på en ny leverans som är beräknad att komma in tidigt nästa vecka nu efter helgen. Så förhoppningsvis är väntan snart över!

Om du hellre önskar att ångra din beställning kan du antingen göra det direkt inne via Mina sidor eller genom att kontakta kundservice. 

Visa original

2 svar

Hejsan @Cillisen!

Beklagar att du inte fått din mobil än. Jag har kikat med lagret och vi väntar på en ny leverans som är beräknad att komma in tidigt nästa vecka nu efter helgen. Så förhoppningsvis är väntan snart över!

Om du hellre önskar att ångra din beställning kan du antingen göra det direkt inne via Mina sidor eller genom att kontakta kundservice. 

Fortfarande inte hört ett ljud från er angående min nya mobil. Är det inte brukligt att åtminstone meddela när mobilen beräknas komma när en inte håller de leveranstider som ni angav på hemsidan när jag beställde? Sjukt dåligt!!!

Svara

Static Template