Besvarat

300 kr att använda - hur fungerar det?

Värvade en vän som följde dealen och nu fick jag detta mejl:

Tack för att du rekommenderade hallon till en kompis!
Din kompis har nu använt mobilabonnemang STOR i 3 månader. Som tack för att du är en så bra kund har du nu 300 kr som kan användas hos hallon.
Klicka här för villkoren gällande hallons "Värva en kompis" erbjudande.
Med vänlig hälsning,
hallon.se

Hur kan jag använda mina 300 kr? Dras de automatiskt från min faktura?

Mvh Magdalena
icon

Bästa svar av Tor 26 November 2018, 09:13

Hej @Magdalena S. :)

Varmt välkommen till forumet!

De 300 kr som du fått tillgodo kommer att dras automatiskt från din nästkommande faktura/dragning.

Vi har dessvärre ingen möjlighet att efterregistrera de här koderna, men du kan se ovanför här hur du ser om de har blivit registrerade eller inte.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Visa original

11 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Magdalena S. :)

De 300 kr som du fått tillgodo kommer att dras automatiskt från din nästkommande faktura/dragning.

Vi har dessvärre ingen möjlighet att efterregistrera de här koderna, men du kan se ovanför här hur du ser om de har blivit registrerade eller inte.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Jag undrar var jag kan se dom 300kr som jag fick medlande om att jag fått
Hej
Jag har varvat en ny kund hen fick ej 25GB hur gör jag??
Jag fick ej 300kr värdecheck hur gör jag??
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag undrar var jag kan se dom 300kr som jag fick medlande om att jag fått

Hej @Gitt!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se ditt svar här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej
Jag har varvat en ny kund hen fick ej 25GB hur gör jag??
Jag fick ej 300kr värdecheck hur gör jag??

Hej @Zahidi Z!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Du kan se ditt svar här ovanför, du kan också kika här för all information kring värva en kompis erbjudandet.

Om det är några fler oklarheter kring detta är det bäst om du kontaktar vår kundservice via mejl eller chatt.

Allt gott!
Hej
imorse har jag gjort 3 abonnemangs beställningar. Efter varje beställning fick jag presentkod som jag skulle kunna använda på 300kr Jag skrev de in men tydligen så gick det inte. Varför? Kan ni skriva in de?

mvh
Mehtap Aktas

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Mehtap!

Ha en fin dag!
Hej!

Jag värvade en kompis till Hallon för ett par veckor sedan och såg i efterhand när jag loggade in på min sida att man kan få 300 kr tillgodo ifall man värvar en kompis, men hur ska jag kunna bevisa att jag gjort det och kan man göra det såhär i efterhand?

Mvh

Mima
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej!

Jag värvade en kompis till Hallon för ett par veckor sedan och såg i efterhand när jag loggade in på min sida att man kan få 300 kr tillgodo ifall man värvar en kompis, men hur ska jag kunna bevisa att jag gjort det och kan man göra det såhär i efterhand?

Mvh

Mima

Hej @Mima!

Jag flyttade din fråga hit till den här tråden, då du kan se aktuell information här ovanför :)

Allt gott!
Hej
har haft hallon snart 1år och idag anmälde vi min man. Såg efteråt när jag loggade in på mina sidor samma dag att man får 300 i värvarbonus. Går det att lösa i efterhand?
Min man heter Egon Larsson och han anmälde sitt nummer idag

Silva

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej
har haft hallon snart 1år och idag anmälde vi min man. Såg efteråt när jag loggade in på mina sidor samma dag att man får 300 i värvarbonus. Går det att lösa i efterhand?
Min man heter Egon Larsson och han anmälde sitt nummer idag

Silva

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Silvalarsson1950!

Varmt välkommen till forumet och det är superkul att du värvat en vän till oss!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!

Svara

Static Template