Ändra betalkort

Jag har varit kund hos registrerad hos Hallon sen 2017 men inte aktiv senaste åren. Jag behöver ändra kontokort för det har gått ut. Men jag får felmeddelande när jag ska göra det under fliken betalningar. Hur kommer jag vidare?

6 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Lövet_66!

Har du ett aktivt abonnemang hos oss idag? Försöker du byta via dator eller mobil? :blush:

Hej,

Jag har inget aktivt idag. Jag har provat både på Iphone och dator. 

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej,

Jag har inget aktivt idag. Jag har provat både på Iphone och dator. 

Jag förstår. För att du ska kunna göra en sån ändring behöver du ha ett aktivt abonnemang hos oss. :blush:

Samma visa här! Era instruktioner funkar inte.

Jag hade ett testabonnemang hösten 2020 men det avslutades när jag inte fick publik IP-adress via Hallon.

Men nu vill jag ha igång ett abonnemang över sommaren och gick in för att köpa nytt. Efter några steg så skulle jag lägga in min e-mail och då hittade Hallon mina gamla kunddata inklusive betalkortet men med den gamla sluttiden (Maj 2021). Jag har fått ett nytt med samma nummer men sluttid längre fram.

Nu är problemet att det inte går att ändra slutdatum på kortet eller att ta bort det så jag kan INTE skaffa ett abonnemang! Gamla kunder är alltså förbjudna att handla igen! Vad är det för vrickad affärside egentligen?

När man följer er beskrivning för att ändra kort kommer man hit när man klickar på steg 1 i beskrivningen!

Får precis samma fel också. När jag försöker köpa ett nytt abonnemang ligger mitt gamla utgångna kortnummer inlagt vilket inte går att ta bort eller ändra.

Då är vi i alla fall två då…

Fråga: Hur får man kontakt med en människa på Hallon som man kan be laga detta fel?

Jag försökte Chat i går men efter 2,5 tim väntan fick jag ge upp. Och idag på morgonen hittade jag inte ens hur man startar en chatt. De verkar ha tagit bort denna funktion. :(

Svara

Static Template