Besvarat

Ändra betalningssätt för befintligt nummer

Går det fortfarande inte att ändra till autogiro för befintligt abonnemang som nu betalas via kort?
icon

Bästa svar av Linnea 18 februari 2019, 16:51

Hejsan @Mobilos!

Det stämmer, det går inte att byte betalsätt hos oss idag från kort till faktura/autogiro.
Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Mobilos!

Det stämmer, det går inte att byte betalsätt hos oss idag från kort till faktura/autogiro.
Hej, jag betalar med faktura idag med autogiro, kan jag byta till betalning med kort?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej, jag betalar med faktura idag med autogiro, kan jag byta till betalning med kort?

@Rier
Nix, det är tyvärr inte möjligt att byta betalsätt hos oss idag. Om du vill kan du såklart avsluta det abonnemang du har och teckna upp ett nytt med kortbetalning, dock kan du inte behålla samma telefonnummer i sådant fall.

Jag har instält för betalning med kort men har kortet spärrat för internetbetalning. jag öppnar upp det själv i samband med betalningar och stänger igen när det klart. Givetvis fungerar alltid kortet i butiksterminal vit internetspärr. jag kommer alltså vid månadsbetalning fåe tt SMS att mitt kort är “spärrat”. Hur gör jag för att komma runt detta? Vill helst ha faktura.

Mvh Perjan

Svara