Fråga

Avstängt abonnemang

  • 22 januari 2021
  • 1 svar
  • 154 visningar

Hejsan

Gällande mitt abonnemang  som har stängts av för utebliven betalning.

Jag försökte byta betalkortet som förnyats sedan början på januari men gick bet. Min bror Sanddor (drabbad av stroke sedan några år) har inte BankID.

Tröttnade på att slå huvudet i väggen och lade in mitt eget privata kort för dragning av hans abonnemang för 8 dagar sedan. Ingen dragning har gjorts - däremot stängdes abonnemanget helt igår.

Varför är ni inte kontaktbara i akutärenden ? Via ett telenummer???

Brodern

 

[Redigerat av moderator] - vi har ändrat/tagit bort information i denna tråd då den stridit mot våra riktlinjer


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej!

Jag beklagar verkligen det som inträffat. 

Jag har skickat ditt ärende till vår kundservice som kommer återkomma till dig så fort som möjligt. Besvara gärna det automatiska mejl du får inom kort med dina kunduppgifter - så kan du få snabbare hjälp av mina kollegor.

Svara