Privat
Företag

Bedrägligt av Hallon

Hallon debiterar mig för något som jag inte beställt och detta har pågått i åratal utan att de bryr sig. 

Fptt peronermation om 50 kr/vecka som löper på och Hallon menar att jag ska betala till dem för de har redan betalt detta vidare. Helt sjukt upp i 450 kr redan och kommer säkert 200 kr till. De vill atgt man ska polkisanmäla mewn jag tror att man ska polisanmäla Hallon som skickar osanna fakturor då de verkar sakna underlag till kostnaden. SDka tydlen vara APPSFACTORY +46812160736.Mobile Arts, Libanon  från nummer 72027 men har aldrig gjort ngt med detta. Ska dra detta med konsumentverket nu.

Denna tråd har stängts för kommentarer

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +6

Hallon debiterar mig för något som jag inte beställt och detta har pågått i åratal utan att de bryr sig. 

Fptt peronermation om 50 kr/vecka som löper på och Hallon menar att jag ska betala till dem för de har redan betalt detta vidare. Helt sjukt upp i 450 kr redan och kommer säkert 200 kr till. De vill atgt man ska polkisanmäla mewn jag tror att man ska polisanmäla Hallon som skickar osanna fakturor då de verkar sakna underlag till kostnaden. SDka tydlen vara APPSFACTORY +46812160736.Mobile Arts, Libanon  från nummer 72027 men har aldrig gjort ngt med detta. Ska dra detta med konsumentverket nu.

Tyvärr är det något som Hallon är oskyldiga till. Spelar inte någon roll vilken operatör du du har.

Användarnivå 4
Emblem +3

Naturligtvis ska du polisanmäla Hallon också. De hjälper ju skurkarna driva in de olagliga pengarna.

Om fler börjar polisanmäla operatörerna så måste de ju ändra på detta. I andra länder skickar operatören ett bekräftelse-SMS som kunden måste svara på innan operatören får börja debitera.

De svenska operatörerna tjänar pengar på att hjälpa även skurkarna. Det kan de naturligtvis upphöra med.