Besvarat

Betala

Jag vill betala omgående så min surf funkar igen. Hur ska jag göra?
icon

Bästa svar av Linnea 27 augusti 2018, 11:06

Hejsan @Syltet!

Vad roligt att du har hittat till vårt forum! Välkommen hit & tack för ditt inlägg. 😊

Gällande din inbetalning är det bara använda de inbetalningsuppgifter du har fått hem för att betala in, och så fort betalningen når oss kommer vi att häva spärren på ditt/dina abonnemang.

Ha en superfin dag! 🌸
Visa original

9 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej Jessica!

Problemet som varit hos Nordea ska enligt dem vara löst - och vi har gjort nya dragningsförsök. Har det nya dragningsförsöket också misslyckats?

Skriv inte ut ditt personnummer här - då detta är ett publikt forum.

Det har gått en vecka utan telefon, ni försätter mig i en så jobbig situation.

Dra pengar på mitt konto det finns där och allt är rätt

Med vänlig hälsning Jessica

Ingen har försökt att hjälpa mig vilket jag tycker är riktigt dålig service. Jag har inte fått hjälp att få olika betalningssätt eller ett samtal. Ni skriver på er sida att nordea och er betalningsenhet har problem och det ska drabba mig. Nu får ni lösa det här

Jag har pengar på mitt konto och att ni inte kan dra pengar ska inte drabba mig

Hej nej mitt abonnemang är spärrat och mina barns och jag har gjort allt för att beta a så nu är jag faktiskt riktigt arg.. Snart byter jag abonnemang hos er 

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Miss Mercedes!

Vad menar du att du inte har kvar?

Kan jag swisha 

Jag har inte dom kvar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Syltet!

Vad roligt att du har hittat till vårt forum! Välkommen hit & tack för ditt inlägg. 😊

Gällande din inbetalning är det bara använda de inbetalningsuppgifter du har fått hem för att betala in, och så fort betalningen når oss kommer vi att häva spärren på ditt/dina abonnemang.

Ha en superfin dag! 🌸

Svara

Static Template