Besvarat

Betalning

  • 12 december 2018
  • 1 svar
  • 102 visningar

Hej. Jag har uppdaterat mina kortuppgifter, kan ni prova dra senaste betalningen igen?
icon

Bästa svar av Oskar 13 december 2018, 14:47

Hej @KeyvanD!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Vi på hallon har självklart full förståelse för att det kan ske olika saker med kortet och vi ska självklart hjälpa dig med det här.

Däremot behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så hjälper dem dig vidare.

Ha en fin dag!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @KeyvanD!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Vi på hallon har självklart full förståelse för att det kan ske olika saker med kortet och vi ska självklart hjälpa dig med det här.

Däremot behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så hjälper dem dig vidare.

Ha en fin dag!

Svara