Besvarat

Betalning

• 2 januari 2019
  • 1 svar
  • 115 visningar

Hej! Fram tom 31/12 2018 hade jag ett abonnemang på 8gb. Tidigt på morgonen den 1/1 2019 nedgarderade jag mitt abonnemang till 4gb, för det abonnemanget ska jag bara betala 99kr/månad men jag tittar på mitt bankkonto ser jag att i tänker dra 149kr den 7/1. Varför ska jag betala så mycket när mitt abonnemang kostar 99kr.? Dessutom tycker jag att det är för jäkligt att man förlorar sparad GB när man nedgraderar sig! I mitt fall så förlorade jag 18gb!
mvh Lisa Sorkine
icon

Bästa svar av Oskar 15 januari 2019, 09:42

Hej @ba005734!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Du ska självklart inte behöva betala för det dyrare beloppet, om du kontaktar vår kundservice så kommer de hjälpa dig att ordna detta.

För att dragningen ska bli korrekt behöver man göra abonnemangsbytet innan månadsskiftet, annars blir det dessvärre felaktigt belopp som dras.

Jag hoppas du blir nöjd med ditt nya abonnemang.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @ba005734!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Du ska självklart inte behöva betala för det dyrare beloppet, om du kontaktar vår kundservice så kommer de hjälpa dig att ordna detta.

För att dragningen ska bli korrekt behöver man göra abonnemangsbytet innan månadsskiftet, annars blir det dessvärre felaktigt belopp som dras.

Jag hoppas du blir nöjd med ditt nya abonnemang.

Allt gott!

Svara