Besvarat

Betalning

• 7 januari 2019
  • 1 svar
  • 131 visningar

Angående betalning
När ska betalas med kort jag måste jag åpna den varje timme på Nordea.
Jag var hemma hela dagen. Öppnade kortet timme efter timme.
Jag ser att ni inte har dragit på kortet betalning for min mobil.
Vad i helvete håller ni på.
Det är skandal hur ni handskas med kunder.
Ni på Hallon måste hitta på annan sort inbetalning möjlighet
Sylvester

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till betalning
icon

Bästa svar av Oskar 17 januari 2019, 13:43

Hej @Sylvester!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det är så klart jättetråkigt att höra att du är missnöjd med oss på hallon och vi tar självklart till oss din feedback i vårt förbättringsarbete.

När det kommer till kortbetalningen så kan du se de vanligaste problemen här.

När det kommer till att kortet ska vara öppet eller dylikt så är det någonting som du behöver kontakta din bank om.
Vi gör dragningar kontinuerligt under dagarna om vi misslyckas med den första dragningen.

Jag har inte tillgång till kunduppgifter här på forumet, så jag kan inte se om betalningen har lyckats eller inte. Jag hoppas så klart den har gått igenom och att allting fungerar som det ska för dig.

Om det är några fler frågor eller funderingar kring detta, så är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så hjälper de dig självklart med ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @Sylvester!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det är så klart jättetråkigt att höra att du är missnöjd med oss på hallon och vi tar självklart till oss din feedback i vårt förbättringsarbete.

När det kommer till kortbetalningen så kan du se de vanligaste problemen här.

När det kommer till att kortet ska vara öppet eller dylikt så är det någonting som du behöver kontakta din bank om.
Vi gör dragningar kontinuerligt under dagarna om vi misslyckas med den första dragningen.

Jag har inte tillgång till kunduppgifter här på forumet, så jag kan inte se om betalningen har lyckats eller inte. Jag hoppas så klart den har gått igenom och att allting fungerar som det ska för dig.

Om det är några fler frågor eller funderingar kring detta, så är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så hjälper de dig självklart med ditt ärende.

Allt gott!

Svara