Besvarat

Betalning

  • 8 mars 2019
  • 1 svar
  • 518 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hallå. Jag har ett konto till min son här hos er och idag skaffade jag ett konto även till mig själv. Men jag skulle vilja betala med ett annat kort på mitt konto med det blev automatiskt samma. Hur gör jag för att lösa detta?
icon

Bästa svar av Oskar 11 mars 2019, 11:26

Hej @Bexe!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon! Jag hoppas verkligen du kommer bli nöjd med oss som din operatör.

Jag förstår definitivt att detta hade varit en smidig lösning. Som det ser ut idag har vi dessvärre inte den tekniska möjligheten att dela upp betalningen för de olika telefonnumren på samma konto.

I och med att båda numren är registrerade i ditt personnummer, så hamnar de under samma konto och betalningen sker då via samma betalkort.

Jag tar självklart med mig det här som tacksam feedback till våra produktutvecklare så att vi förhoppningsvis kan implementera den här förändringen i framtiden.

Du är varmt välkommen att återkomma i den här tråden om det är några fler funderingar eller oklarheter.

Jag hoppas du får en fin vecka!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @Bexe!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon! Jag hoppas verkligen du kommer bli nöjd med oss som din operatör.

Jag förstår definitivt att detta hade varit en smidig lösning. Som det ser ut idag har vi dessvärre inte den tekniska möjligheten att dela upp betalningen för de olika telefonnumren på samma konto.

I och med att båda numren är registrerade i ditt personnummer, så hamnar de under samma konto och betalningen sker då via samma betalkort.

Jag tar självklart med mig det här som tacksam feedback till våra produktutvecklare så att vi förhoppningsvis kan implementera den här förändringen i framtiden.

Du är varmt välkommen att återkomma i den här tråden om det är några fler funderingar eller oklarheter.

Jag hoppas du får en fin vecka!

Svara