Besvarat

Betalning

• 20 september 2018
  • 5 kommentarer
  • 1087 visningar

mitt bankkort blev spärrat o nu har jag fått ett nytt men när jag fyller i mina nya bankuppgifter accepteras de inte och därför undrar jag hur jag ska göra pga att mitt abonnemang e spärrat
icon

Bästa svar av Linnea 21 september 2018, 13:37

Hejsan @Deeejaaan9999 & välkommen till forumet! :)

Vad får du för felmeddelande när du försöker byta kort? Det kan vara så att du behöver öppna ditt kort för internetköp innan du ansluter det via Mina sidor.

Har du möjlighet att göra detta?
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Deeejaaan9999 & välkommen till forumet! :)

Vad får du för felmeddelande när du försöker byta kort? Det kan vara så att du behöver öppna ditt kort för internetköp innan du ansluter det via Mina sidor.

Har du möjlighet att göra detta?
Jag har inte haft möjligheten att betala mina räkningar pågrund av att banken klyddat med mig men jag vill gärna veta varför jag fortfarande inte har fått tillbaka mitt abonnemang efter att jag betalat min räkning har väntat jättelänge på att något ska hända men det är fortfarande avstängt.
Användarnivå 6
Emblem +8
Tjena!

Jag flyttade in din fråga här då den berörde samma ämne. :)

Om du startar om din telefon om 15 minuter ska det fungera. Ibland dröjer det lite längre tid om fakturan går via en tredje part.

Ha det bäst!
Hej!
jag har beställt två nummer men jag fick inte bankkort uppgifter eller nåt, jag fick meddelande att jag har beställt nummer men nu vet jag inte hur ska jag betala, jag vill inte få faktura som brev.
☹️
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej!
jag har beställt två nummer men jag fick inte bankkort uppgifter eller nåt, jag fick meddelande att jag har beställt nummer men nu vet jag inte hur ska jag betala, jag vill inte få faktura som brev.
☹️

Hej @Yasamin! :)

Om du har gjort beställningen via vår kundservice eller en säljare som kontaktat dig kommer du få en faktura per mejl varje månad från vår fakturapartner Arvato. 🙂

Svara

Static Template