hallon

Betalning

Hur kommer det sig att ni inte kan ta bort fakturor från kontot på Hallon när de är betalda via Arvato? Hur ska man annars veta hur mycket man är skyldig er att betala?

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @olaisa!

Orsaken till att fakturorna ligger kvar är att du ska kunna se dina tidigare detaljspecifikationer från oss. Om du vill veta om fakturan är betald eller inte bör du kunna jämföra OCR-nummer och belopp med kontoutdrag på Mina sidor, alternativt kontakta Arvato om du vill vara helt 100.

Ha det fint!
Hejsan @olaisa!

Orsaken till att fakturorna ligger kvar är att du ska kunna se dina tidigare detaljspecifikationer från oss. Om du vill veta om fakturan är betald eller inte bör du kunna jämföra OCR-nummer och belopp med kontoutdrag på Mina sidor, alternativt kontakta Arvato om du vill vara helt 100.

Ha det fint!

Hej Linnea!
Att det är betalt kan jag se om jag loggar in på min bank. Nej köper ej din förklaring då jag vill kunna veta min egentliga skuld är.
/Ola
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen,

Jag förstår. Just nu låter vi fakturorna/detaljspecifikationerna ligga kvar på Mina sidor för att våra kunder ska kunna ladda hem och se sina tidigare fakturor. Vi tar åt oss av din feedback kring detta och jag har skickat den vidare till ansvarig. 🙂

Svara

Static Template