Besvarat

Betalning efter bytt abonnemang

Eran chatt fungerar inte och ni svarar in på mail??? Riktigt kass service, man undrar ju vad ni håller på med.
icon

Bästa svar av Oskar 1 juli 2019, 11:57

Hej @Snusmumrik!

Varmt välkommen till forumet.

Det är verkligen supertråkigt att höra om din upplevelse med chatten och vår kundservice.
Vi på hallon jobbar kontinuerligt med att förbättra vår kundservice på alla nivåer och jag förstår verkligen att det är frustrerande att inte få hjälp.

Jag tackar dig verkligen för att du tog dig tid att formulera din feedback och jag ser givetvis till att den kommer fram till rätt personal.

Just nu har vi ett högt tryck då många kunder vill komma i kontakt med oss vilket har gjort att vi har något längre svarstider.

Är det någonting som jag kan hjälpa dig med här på forumet?

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @Snusmumrik!

Det är verkligen supertråkigt att höra om din upplevelse med chatten och vår kundservice.
Vi på hallon jobbar kontinuerligt med att förbättra vår kundservice på alla nivåer och jag förstår verkligen att det är frustrerande att inte få hjälp.

Jag tackar dig verkligen för att du tog dig tid att formulera din feedback och jag ser givetvis till att den kommer fram till rätt personal.

Just nu har vi ett högt tryck då många kunder vill komma i kontakt med oss vilket har gjort att vi har något längre svarstider.

Ha en fin dag!
Hej @Snusmumrik!

Ha en fin dag!

Tack @Oskar för att du svarade. Det som har hänt är att jag bytte från student 6GB abonnemanget till student 25GB av misstag för någon vecka sen. Efter att ha råkat byta bytte jag tillbaks strax efter. Jag undrar hur det blir med betalningen då surfen från bägge abonnemang laddades in på mitt konto.
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej igen @Snusmumrik!

Betalningen i det här fallet kommer bli på 99 kronor (alltså för 6GB abonnemanget).

När man genomför en ändring på sitt abonnemang så debiteras inte ändringen direkt, utan systemet lägger då på kostnaden för de dagarna man har haft det större abonnemanget på nästkommande månadsdebitering.

I det här fallet eftersom du ångrade dig och ändrade tillbaka till 6GB abonnemanget, så är det ingen extra kostnad som kommer debiteras dig utan enbart de 99 kronorna som abonnemanget kostar.

Jag hoppas detta förtydligade situationen, det är bara hojta om något är fortsatt oklart.

Ha en fin dag!

Svara