Besvarat

Betalning efter kortbyte

• 8 september 2020
  • 1 svar
  • 252 visningar

Hej!

Fick igår ett sms från Hallon där man påtalade att man inte kunnat dra senaste betalningen. Jag har bytt kontokort, och gick in och bytte kortnummer. Kort därpå fick jag sms att betalningen är godkänd. På mina sidor på Hallon står det att betalningen är godkänd.

Idag fick jag ett sms där det står att pengar inte har kunnat dras pga betalningen inte är godkänd.

Vad gäller?

icon

Bästa svar av Martin 9 september 2020, 08:59

Hejsan @Växthuset!

Om den står som betald inne på Mina Sidor så är den betald. Betalsidan inne på Mina sidor och våra interna system för betalningar är nämligen länkade. Troligtvis hade systemet redan schemalagt SMS utskick till ditt nummer om saknad betalning innan betalningen inkom, då det kan ta upp till 24 timmar innan beloppet faktiskt överförs. 

Visa original

1 svar

Hejsan @Växthuset!

Om den står som betald inne på Mina Sidor så är den betald. Betalsidan inne på Mina sidor och våra interna system för betalningar är nämligen länkade. Troligtvis hade systemet redan schemalagt SMS utskick till ditt nummer om saknad betalning innan betalningen inkom, då det kan ta upp till 24 timmar innan beloppet faktiskt överförs. 

Svara

Static Template