Besvarat

Betalning från bankkort

• 5 mars 2019
  • 1 svar
  • 1282 visningar

Sker det automatiskt att ni dra pengar från mitt bankkort eller måste jag själv göra några inställningar på mina sidor och hur gör jag det i så fall om jag vill har det automatiskt eller måste jag premunera för att får det automatiskt . 😀
icon

Bästa svar av Anonymous 5 mars 2019, 17:36

Det kredikort du angav vid beställningen kommer automatiskt att belastas i fortsättningen.
Visa original

1 svar

Det kredikort du angav vid beställningen kommer automatiskt att belastas i fortsättningen.

Hej undrar varför jag betalar dubbel betalning när jag har avslutat ena nummer och avslutade det

Hej mitt gmail adress är 

patrikXXXXXX@XXXXX.com

Undrar vaför det är dubbel betalning när ja har avslutat ena nummer som ja beställde av er 

Mvh patrik Larsson 

Användarnivå 2
Emblem +2

Hejsan @svartesmurf

Att du kan ha blivit debiterad för det andra abonnemanget du hade hos oss kan bero på när det avslutades. Om tecknade det i december och det inte avslutades förens nu i Januari så kan du komma att bli debiterad. 

När du säger upp ditt abonnemang via Mina Sidor eller vår kundservice (Om inte annat önskas via kundservice) så placeras ditt som avslutat och kommer stängas ned till månadsskiftet för innevarande månad när det sägs upp. Det innebär helt enkelt att om du säger upp ditt abonnemang t.ex den 15:e januari kommer det att stängas ned den 31:a januari. 

Du kan se över vad debiteringen består av på Mina Sidor. Där kan du ladda ner din detaljspecifikation på egen hand. Om du inte vet hur du gör det kan du ta en kik på den här guiden vi har här på forumet som kan ge dig hjälp på traven. Har du frågor kring själva fakturan eller debiteringen ber jag dig kontakta vår kundservice då vi endast kan föra en ytlig diskussion kring fakturor här på forumet. :blush:

Svara