Besvarat

Betalning utan mobilt bankID

  • 3 november 2020
  • 1 svar
  • 228 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Jag kan ej betala då jag tappat bort mitt mobil bankid, pga detta kan jag inte heller beställa nytt simkort, vad göra? Anvi.

icon

Bästa svar av Martin 9 november 2020, 10:41

Hejsan @Anvi!

Du kan chatta med kundservice här på forumet för att få hjälp att beställa ett nytt SIM-kort. :slight_smile:

Om betalningen för november inte är inne tills den 12:e november utfärdas en påminnelsefaktura istället. Du kan se betalinformation för november här på forumet

Visa original

1 svar

Hejsan @Anvi!

Du kan chatta med kundservice här på forumet för att få hjälp att beställa ett nytt SIM-kort. :slight_smile:

Om betalningen för november inte är inne tills den 12:e november utfärdas en påminnelsefaktura istället. Du kan se betalinformation för november här på forumet

Svara


Static Template