Fråga

Betalningsalternativ

  • 11 januari 2021
  • 1 svar
  • 109 visningar

Hej. 

Har lagt in ( hoppas jag ) nytt kortnummer, men vet inte om det gick igenom. 

Hopplöst NÄR man INTE kan mejla eller ha direktkontakt med Er. 

Funderar på att säga upp abonnemanget, om jag inte kan få snabbare svar  !!!!! 

Mvh Kerstin

[Redigerat] - Inlägget har redigerats av moderator då det innehållit personuppgifter

 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan Kerstin!

Jag beklagar givetvis om du inte fått hjälp i ditt ärende. Förutsatt att du inte fått något felmeddelande när du bytt betalkort bör det inte vara några konstigheter. Ett nytt dragningsförsök kommer att göras från det nya kortet och om detta går igenom släpps spärren på abonnemanget. 

Du kan läsa mer om hur det fungerar och vilka datum som gäller här: ❕ Viktig information & datum om betalningen i januari

Svara