Besvarat

Betaltjänster fungerar ej!

Visa ursprungsinlägget

31 svar

Hej.

Kan nån jurnalist  eller nån som har kontakter i t.ex tv radio tidning upplysa problemet, mer offentligt så att vår (annars helt ok) operatör förstår att problemmet  är viktig för flera och med det sätta lite blåslampa på Hallon, helt ofattbart att lägga tidsplan till oktober när tjänsten ligger nere sen minst halv år tillbaka.

Kära Martin snälla lös det snabbare mest  för er skull innan folk sätter anti-kampani på er, dålig reklam har fallit större företag än ni... 

Användarnivå 2

Undrar samma sak. Inget felmeddelande. Men inget svar från 72503 längre

Emblem

Det funkar fortfarande inte va fan, jag behöver detta i mitt jobb så måste byta lev, till en mer pålitlig

Användarnivå 1

Hallon. Har ni fått ordning på problemet så jag kan flytta tillbaka mitt abonnemang till er igen och använda mig av betaltjänster ??

Hejsan @Vad gör jag? & @JanneP011!

Just nu är det lite problem med betaltjänster vilket gör att dom inte går att genomföra med ditt hallonabonnemang. Vi jobbar på att lösa detta, men under tiden fungerar inte dessa tjänster med ens hallonabonnemang.

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej på er!

Som ni uppmärksammat är det fortfarande inte möjligt att genomföra betalköp med våra abonnemang - och vi är medvetna om detta. Orsaken är samma som vi tidigare nämnt - att vi upplever problem med betaltjänster.

Vi jobbar för fullt med att hitta en lösning på problemet med betaltjänsterna - och förstår såklart att det kan vara frustrerande.

Vi kan tyvärr inte säga exakt när det kommer var igång igen, och förstår såklart att detta kan ställa till det för dig. Vi ber innerligt om ursäkt för detta.

Tack för tålamodet i frågan. Vi återkommer såklart så fort problemet är åtgärdat och tjänsten återigen är igång!

Svara

Static Template