Besvarat

Blev jag lurad?

hej hallon. Jag var superglad när ni ringde mig o gav mig så bra erbjudande som ni gjorde, tills jag insåg att säljaren i fråga hade förvrängt information... det blev mig dyrt. Anledningen till att jag bytta var för att hon tryckte på att Tele2 (mitt tidigare abonnemang) har en kampanj! En kampanj som innebär att om du byter abonnemang nu så tar dom dvs (Tele2) ingen slutfaktura för bytet! Det var dessutom den fakturan jag verkligen ville undvika så de lät perfekt! Senare så fick jag en slutfaktura från Tele2 på 870kr! Denna situation gör de ännu svårare när man inte ens akan ringa er! Och jag har redan skickat ett mail till er sen en vecka tillbaka som ni inte svarat på. Så frågan är. Vill ni fortsätta ignorera mig? Fortsätta sprida dåligt rykte över er sketna organisation eller ska ni hjälpa era kunder som faktiskt gick så långt att vi litade på er från första början? Ni kan väl börja med o ringa mig!!
icon

Bästa svar av Linnea 24 augusti 2018, 14:19

Hejsan @Crafoord!

Jag ber om ursäkt för det sena svaret, jag har tillsammans med en kollega på vår kundservice sett över ditt ärende.

Min kollega har kontaktat dig per mejl nu, så att ni kan lösa ärendet tillsammans.

Jag ber innerligt om ursäkt om det har blivit någonting tokigt för dig, och självklart ska det bli rätt för dig.

Ha en trevlig helg!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Crafoord!

Jag ber om ursäkt för det sena svaret, jag har tillsammans med en kollega på vår kundservice sett över ditt ärende.

Min kollega har kontaktat dig per mejl nu, så att ni kan lösa ärendet tillsammans.

Jag ber innerligt om ursäkt om det har blivit någonting tokigt för dig, och självklart ska det bli rätt för dig.

Ha en trevlig helg!
Du är nog inte ensam om det, precis samma sak hände mig!
När jag hade bytt över till hallon efter samtalet blev fakturan från tele2 668kr!
Användarnivå 6
Emblem +8
Du är nog inte ensam om det, precis samma sak hände mig!
När jag hade bytt över till hallon efter samtalet blev fakturan från tele2 668kr!

Hejsan @Hafsa!

Vad märkligt att det blev så, självklart är det inte okej. Har du kontaktat Tele2 för att se vad fakturan avser?

Svara

Static Template