Fråga

Byta bankkort

  • 4 februari 2021
  • 2 kommentarer
  • 157 visningar

Hej! Jag har fått ett nytt bankkort med ny giltighetstid och försöker byta enligt era instruktioner men det går inte igenom. Jag har Nordea som bank och har öppnat kortet för internetköp (en timme, det enda alternativ som går att välja) samt att det ska gälla i hela världen.

Jag har provat sammanlagt säkert mer än 5 gånger i går och idag men det fungerat inte.

Vas ska jag göra?

/Jacob


2 svar

jag har samma problem.

förresten värsta kundtjänst har hallon i värden ingen väg att kontakta dem. enda sätt är att chatta med de som fungerar inte heller. jag försökte flera gånger varje gång avbryter chatt mitt i kontakt, fast varje gång var jag i chatt kö timmar. 

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej!

Detta är en pågående driftstörning, och vi jobbar på att lösa det så fort vi bara kan. Tack för ert tålamod :sunflower:

Svara


Static Template