Besvarat

byta betalkort

  • 4 februari 2021
  • 7 kommentarer
  • 625 visningar

Har nu försökt byta till nytt betalkort ca 10 ggr. Fungerar fortfarande inte. Inte längre mitt problem att betalningen inte kan genomföras.

Några tips hur man gör då bristen på kommunikationen mellan kund och hallon är bristfällig? 

icon

Bästa svar av Boo 4 februari 2021, 19:18

Man kan läsa om detta problem här 

 

Visa original

7 svar

Jag har exakt samma problem

 

Är visst tekniska problem just nu. IT avdelningen jobbar på det. Jag skulle testa imorgon igen. 

Användarnivå 6
Emblem +1

Man kan läsa om detta problem här 

 

Exakt samma för mig. Har försökt i tre dagar nu och kommunikationen från hallons sida har varit obefintlig. Anser att jag gjort vad som kan förväntas av mig som kund så därför är det upp till hallon att kontakta mig när dom löst sina problem

Man kan läsa om detta problem här 

 

,hej kunde inte byta har nya kort vad gör jag

Hej fick mil att dem har inte drat penarna så har jag provat byta kortnummerdet gick inte .Vad gör jag

Användarnivå 4
Emblem +1

Nej, det verkar inte fungera alls längre att byta kontokort.

Hoppas Hi3G kommer med en snabb lösning på problemen.

Svara


Static Template