hallon
Besvarat

Byta betalkort

Har nu försökt byta till nytt betalkort ca 10 ggr. Fungerar fortfarande inte. Inte längre mitt problem att betalningen inte kan genomföras.

Några tips hur man gör då bristen på kommunikationen mellan kund och hallon är bristfällig? 

icon

Bästa svar av Boo 4 February 2021, 19:18

Visa original

Denna tråd har stängts för kommentarer

9 svar

Jag har exakt samma problem

Är visst tekniska problem just nu. IT avdelningen jobbar på det. Jag skulle testa imorgon igen. 

Användarnivå 6

Exakt samma för mig. Har försökt i tre dagar nu och kommunikationen från hallons sida har varit obefintlig. Anser att jag gjort vad som kan förväntas av mig som kund så därför är det upp till hallon att kontakta mig när dom löst sina problem

Man kan läsa om detta problem här 

,hej kunde inte byta har nya kort vad gör jag

Hej fick mil att dem har inte drat penarna så har jag provat byta kortnummerdet gick inte .Vad gör jag

Nej, det verkar inte fungera alls längre att byta kontokort.

Hoppas Hi3G kommer med en snabb lösning på problemen.

jag hoppas jag får svar här även om jag skriver på en gammal tråd. Jag har försökt byta betalkort som pengarna ska dras i från fler gånger. Men det går inte. Jag hadde banken med på telefon samtidigt som jag gjorde det men det hjälpte inte!! Jag har rensat alla cocis i chrom men det funkar inte endå! SNÄLLA HJÄLP! 

Samma här kan inte byta kort. Nu hotar Hallon med inkasso och stänga av abonnemanget om inte betalningen kommer in. Det är inte första gången detta händer och det ser ut tyvärr att det är inte sista gången.

Inte OK att detta problem uppstår nästan varje månad  skyll inte på tekniken dom har haft god tid att fixa detta. 

Static Template<